image/svg+xml
image/svg+xml

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu ve Sağlık Bilimleri Fakültesi İşbirliği ile "El Hijyeni Eğitimi" Gerçekleştirildi

Yüksekokulumuz ve Sağlık Bilimleri Fakültesi işbirliği ile 5 Mayıs 2025 tarihinde Ağdacı Konferans Salonu'nda "El Hijyeni Eğitimi" gerçekleştirilmiştir. Eğitimin moderatörlüğünü Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Fizyoterapi Programında görev yapmakta olan Öğr. Gör. Dr. Meryem SEVİM üstlenmiştir. "El Hijyeni Eğitimi" Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümünde görev yapmakta olan Öğr. Gör. Merve KIRŞAN BÜYÜKTARAKÇI tarafından sunulmuştur. Eğitimde el hijyeni konusunda verilen teorik bilgilerin yanısıra uygulamalar üzerinde durulmuştur. Katılımcıların soru-cevap ve katkılarıyla eğitim tamamlanmıştır. Etkinliğimiz teşekkür belgesi sunularak sona ermiştir.
  • Kocaeli Üniversitesi Öğrenci Araştırma Kongresi’nde Gururlandıran Başarı

  • Dijital Çağda Hareketin Gücü Söyleşisi Gerçekleştirildi

  • Kalp Sağlığı Ve Fiziksel Aktivite Semineri Gerçekleştirildi

  • Tübitak Bilim Söyleşisi Etkinliği Gerçekleştirildi

  • SHMYO Bölüm Başkanları Toplantısında MEDEK Süreci, 3+1 Eğitim Modeli ve Danışmanlık Hizmetleri Ele Alındı

  • “Kampüste Sağlık Var!” Etkinliği Gerçekleştirildi

  • "Almanya'da Kariyer Yolculuğu" Etkinliği Gerçekleştirildi

  • Akciğer Sağlığı ve Nefes Teknikleri Semineri Gerçekleştirildi

  • BARÜ SHMYO Öğretim Görevlilerinden TÜBİTAK Bilim Söyleşileri’ne Destek

  • "Postür Sağlığı ve Öneriler" Konulu Seminer Gerçekleştirildi