image/svg+xml
image/svg+xml

Yüksekokulumuzda 2025 yılı ilk Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi

Yüksekokul Müdürümüz Doç. Dr. Elif Karahan'ın başkanlığında tüm akademik personelimiz ve yüksekokul sekreterimizin katılımıyla 10.02.2025 tarihinde yüksekokulumuzda 2025 yılı ilk akademik kurul toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda, Yüksekokulumuz komisyonları tarafından 2024 yılı içerisinde yürütülen faaliyetler komisyon başkanları tarafından sunuldu.  Yapılan faaliyetlere yönelik iyileştirme önerileri görüşüldü. Yüksekokulumuz 2024 yılı Stratejik Plan Performans Göstergeleri kapsamında en yüksek performans gösteren öğretim elemanlarına teşekkür belgeleri takdim edilerek toplantı sonlandırıldı.

  • Kocaeli Üniversitesi Öğrenci Araştırma Kongresi’nde Gururlandıran Başarı

  • Dijital Çağda Hareketin Gücü Söyleşisi Gerçekleştirildi

  • Kalp Sağlığı Ve Fiziksel Aktivite Semineri Gerçekleştirildi

  • Tübitak Bilim Söyleşisi Etkinliği Gerçekleştirildi

  • SHMYO Bölüm Başkanları Toplantısında MEDEK Süreci, 3+1 Eğitim Modeli ve Danışmanlık Hizmetleri Ele Alındı

  • “Kampüste Sağlık Var!” Etkinliği Gerçekleştirildi

  • "Almanya'da Kariyer Yolculuğu" Etkinliği Gerçekleştirildi

  • Akciğer Sağlığı ve Nefes Teknikleri Semineri Gerçekleştirildi

  • BARÜ SHMYO Öğretim Görevlilerinden TÜBİTAK Bilim Söyleşileri’ne Destek

  • "Postür Sağlığı ve Öneriler" Konulu Seminer Gerçekleştirildi