image/svg+xml
image/svg+xml

Yüksekokulumuzda 2025 yılı Üçüncü Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi

Yüksekokul Müdürümüz Doç. Dr. Elif Karahan'ın başkanlığında tüm akademik personelimizin katılımıyla 25.06.2025 tarihinde Yüksekokulumuz 2025 yılı üçüncü akademik kurul toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda; öğrenci geri bildirimlerine göre iyileştirme planları, 2025 Yılı Tübitak 2209-A proje danışmanlıkları, Program tanınırlık faaliyetleri, 2024-2025 Akademik Yılı Bahar döneminin genel değerlendirmesi, 2025-2026 Akademik Yılı eğitim-öğretim hazırlıklarının yapılması görüşüldü ve Yüksekokulumuz misyon ve vizyonu  çerçevesinde, görev ve sorumlulukların yürütülmesi konusunda bilgili ve duyarlı olunması hususlarında bilgilendirme yapıldı.
Gündemde yer alan konuların görüşülmesinin ardından Dr. Öğr. Üyesi Miraç Sezer’e cübbesi giydirilirken, Yüksekokulumuzda göreve yeni başlayan Öğr. Gör. Fatih Kalçık, idari personelimizden Orhan Cesur ve Tuğba Saraman Biçer tebrik edildi.

  • Kocaeli Üniversitesi Öğrenci Araştırma Kongresi’nde Gururlandıran Başarı

  • Dijital Çağda Hareketin Gücü Söyleşisi Gerçekleştirildi

  • Kalp Sağlığı Ve Fiziksel Aktivite Semineri Gerçekleştirildi

  • Tübitak Bilim Söyleşisi Etkinliği Gerçekleştirildi

  • SHMYO Bölüm Başkanları Toplantısında MEDEK Süreci, 3+1 Eğitim Modeli ve Danışmanlık Hizmetleri Ele Alındı

  • “Kampüste Sağlık Var!” Etkinliği Gerçekleştirildi

  • "Almanya'da Kariyer Yolculuğu" Etkinliği Gerçekleştirildi

  • Akciğer Sağlığı ve Nefes Teknikleri Semineri Gerçekleştirildi

  • BARÜ SHMYO Öğretim Görevlilerinden TÜBİTAK Bilim Söyleşileri’ne Destek

  • "Postür Sağlığı ve Öneriler" Konulu Seminer Gerçekleştirildi